KOŞMAK İDA ANTRENMAN-1

 Koşmak...

 

 Hep koşmak ve değişik yerlerde, değişik zamanlarda antrenman yapmak. Kendini iyi hissetmek için, mutlu olduğun şeyi yap. Ben öyle yapıyorum. Elimden geldiğince, zamanımı iyi kullanıyorum. Zaman... Evet, zaman. Bizim için en değerli, en kıymetli şey. Çalışıyorum, Üretiyorum ve her anımı iyi değerlendiriyorum. Koşarken özgürüm ben. Zihnimi boşaltıyorum, kendimi yeniliyorum, tazeleniyorum, güçleniyorum.

İDA ULTRA, Pandemi sebebiyle ertelenince, kendime şunu dedim "Yarış ertelendi, ama sen erteleme kendini". Belki de bir daha gidemeyecektim. O yüzden, zamanım ve şansım varken gitmeliydim. Ve Kaz Dağlarına doğru yola çıktım. Saatime, İDA Ultra 66K yol haritasını yükledim. Eğlenceli bir yolculuktu ve burada tüm detaylarıyla bu yolculuğumu anlatıyorum. Antrenman kısmına gelince; Yarış iptal olunca (benim amacım yarışmak değil, tamamen koşmak ve kendime kendimi kanıtlamak "bunu da başardım, ben daha fazlasını yapabilirim sıradaki gelsin, demek için"), benim için hiçbir şey iptal değildi. Hazırlığımı yaptım, 66K koşamasam da, ilk gün 30K Yürü Koş, yaptım. Güzel, Eğlenceli, Zevkli ve İyi bir deneyim oldu benim için ve bu yolculuğumu burada sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte Nasıl Kilo Verebiliriz?

Hamilelikte Size En Uygun Egzersizler Hangileridir?

EFES ULTRA-2021