İYİ DÜŞÜNMEK İSTİYORUM…

                                                        
 Pandemi süreci bana neler kazandırdı ve kaybettirdi? Bir yıl geçti, bu illet hastalık hayatımıza gireli ve çıkmak bilmiyor… Dalga, dalga, dalga, ha bire artıyor ölü sayıları, ağır hasta sayıları ve vaka sayıları. Herkesin çevresinde kayıpları oldu, en yakınlarımın ailelerinden birçok insan COVID-19 sebebiyle vefat etti. Kimse eskisi gibi olmayacak artık. Hiçbirimiz eskiye dönemeyeceğiz, normale. Bu hastalık bitse de, hep etrafımızda etkileri kalacak. Bazı insanlar (çalışmayı bilmeyen, baba parası yiyen, işsizliğin ne demek olduğunu bilmeyen boş varlıklar), bu sürecin farkında değiller. Bizlerden alınan özgürlüğün, rahatlığın zerresi onlardan alınmadı çünkü. Hala aynı yaşamlarına devam edebiliyorlar. Ama biz, çalışan, üreten kesim durduk, beklemek zorunda kaldık. Yasaklara uyduk. Neden? Neden, soruyorum size. Bir an önce çare bulunsun, bu illetten kurtulalım diye. Bu ülkede kurallara uymak, birçoğuna göre ahmaklık! Önünü göremeyen, gününü yaşayan cahil bir kesim var ve maalesef bunlar çoğunlukta!! Evine ekmek götürmeye çalışan, karnını doyurmaya çalışan insanlara saygı yok! Umarım bir gün bu adaletsizlik son bulur. Ben görebilir miyim bilemiyorum.

Kaybettiğimiz çok şey oldu… Değer yargılarımız, işimiz, sevdiklerimiz, içimizdeki umut, yüzümüzdeki tebessüm ve daha birçok şey.

Kazandıklarımıza gelince, ne kazandık? Öncelikle kişiliklerimiz değişti bazen iyi yönde bazen de kötü. Daha çok yalnız kaldığımız için kendi kişisel yolculuğumuza çıktık. Kendimizle ilgili daha fazla kararlar aldık. Kendimize ve sevdiklerimize (çocuklarıma) zaman ayırmayı, paylaşmayı öğrendik. Maddi yönden yıkılsak da, manevi kazançlarımız oldu. Ben mesela, sosyal medyada baya bir şeyler öğrendim. Kendimi geliştirdim. Artık bir YouTube kanalım var. Oraya zaman ayırıyorum, videolar çekiyorum, yeni şeyler öğreniyorum. Sosyal medyayı oldum olası sevmezdim, hala da sevmiyorum, o ayrı! Ama, şu anda vaktim olduğu için birçok yararlı video çekip, insanların faydalanmasını, spor yapmasını sağlıyorum. Bundan da çok keyif alıyorum. Asla, bütün gün oturup boş boş sosyal medya da gezinti yapıp, kim ne yapmış, ne yemiş, ne giymiş, zerre ilgilenmiyorum. Hiç de umurumda değil kimin ne halt ettiği. Ben kendi işime bakıyorum. Hala uğraşıyorum, mücadele ediyorum iyi bir şeyler ortaya çıkarabilmek için. Ve biliyorum ki bu konuda da başarılı oluyorum, olmaya da devam edeceğim. Üretmek lazım,moralimizi yüksek tutarak, ileriye bakarak, geçmişi arkada bırakarak.

Her kapanan kapının ardında mutlaka açılacak bir kapı vardır, ben inanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte Nasıl Kilo Verebiliriz?

Hamilelikte Size En Uygun Egzersizler Hangileridir?

EFES ULTRA-2021